• Technologia

Zmiany w Żappce – jednym kodem QR otworzysz Żabkę Nano i zeskanujesz Żappkę 

W odpowiedzi na opinie i dbając o Twoje bezpieczeństwo, wprowadziliśmy nową funkcję – od teraz w Żappce masz jeden kod QR do wszystkiego. Dzięki temu do Żabki Nano wejdziesz jeszcze szybciej.
Berenika Klekot
16 lipca, 2024

Teraz, zamiast dwóch różnych metod, zarówno zbierając żappsy w Żabce, jak i wchodząc do Żabki Nano, będziesz używać jednego, prostego kodu QR. Szybko, łatwo i bez stresu! Nowy, dynamiczny kod QR będzie zmieniał się co 30 sekund. To nowy poziom bezpieczeństwa i funkcjonalności w aplikacji Żappka – wspólne i spójne rozwiązanie dla sklepów Żabka i Żabki Nano. 

Żeby wejść do Żabki Nano z aplikacją, wystarczy, że zeskanujesz ten sam kod QR, który posłuży Ci od teraz do zbierania żappsów. Robiąc zakupy w Żabce, w kilka sekund nasz system lojalnościowy sprawdzi Twój kod i dorzuci żappsy do konta. 😊 

Zmiany będą wprowadzane w dniach 17-18.07.2024 i zostaną przeprowadzane etapami. Do działania kodu QR wymagana jest aplikacja Żappka w wersji 3.20.0 lub wyższej. 

Mamy jeszcze jedną nowinę! 

Wiemy, że je kochacie, dlatego przelewy żappsów zostają w apce! Korzystaj śmiało i przelewajcie do 1200 żappsów dziennie! 

Dziękujemy za Wasz feedback, dzięki niemu możemy dostarczać coraz lepsze rozwiązania. 

Q&A: 

Co, jeśli nie mam nowego kodu QR? 

Możesz używać dotychczasowych kodów do zbierania żappsów i do wejścia do Żabki Nano. Żeby mieć nowy kod, spróbuj uaktualnić swoją aplikację Żappka. Wejdź do aplikacji Google Play / App Store / App Galery, znajdź Żappkę i zobacz, czy możesz pobrać nową wersję aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z CWK. 

Co się stanie, jeśli zeskanuje QR kod innej osoby swoim telefonem?  

Przekierujemy Cię do profilu aplikacji w sklepie Google Play / App Store / App Gallery. Żappsy oraz promocje nie zostaną naliczone. 

Czy kod się wygeneruje, jeśli nie będę mieć dostępu do Internetu?  

Tak, kod będzie działał offline.  

Co się stanie, jeśli będzie błąd przy generowaniu QR kodu?  

Aplikacja zaoferuje możliwość ponownej próby (przycisk “Odśwież”). Jeśli i to nie pomoże, należy kontaktować się z naszym Centrum Wsparcia Klienta.