- Technologia
Dziękujemy za opinie o Żabce Nano! Zobacz co o nas mówicie i jak dawać nam znać.
Jak wykorzystujemy opinie od klientów?
Tak, czytamy i analizujemy każdą opinię!
Może się wydawać, że przekazywanie nam swoich uwag za pośrednictwem ankiet online to jednostronna komunikacja. Nic bardziej mylnego! Oto jak pracujemy z Waszymi opiniami i dlaczego warto się nimi dzielić: Przed, w środku i po wyjściu z Żabki Nano.
(przykładowa ankieta przed wejściem do Żabki Nano, materiał własny)
Kiedy dajesz ocenę i wybierasz jakiś problem, my dostajemy natychmiastowe powiadomienia, które przekazywane są do wybranych zespołów. Dzięki temu zespół Nano wie:
- kiedy i który produkt się kończy w danym sklepie,
- jakich produktów Wam brakuje lub co powinniśmy dodać do oferty,
- jaki jest stan sklepu i technologii, w końcu nie ma tam kasjera,
- jak oceniacie swoje wizyty i co miało na to wpływ,
- najmilej jest jednak czytać, za co nas cenicie i co Wam się podoba.
Jak to działa?
Najpierw informujecie nas, jak czujecie się podczas wizyty w Żabce Nano. To pierwszy sygnał, czy wszystko jest w porządku.
1. Pierwsze miejsce to naklejka z kodem QR przed sklepem. To Wy decydujecie czy chcecie się z nami podzielić swoimi uwagami. Zachęcamy do tego! W tej ankiecie możecie nas informować o wszelkich problemach napotkanych przed wejściem do sklepu. Nasz zespół może wówczas zdalnie zareagować na Wasze zgłoszenia i naprawić usterkę.
(Naklejka z kodem QR przed wejściem do Żabki Nano, materiał własny)
2. Następnie, wewnątrz sklepu, w kilku miejscach znajdują się naklejki z kodami QR, które po zeskanowaniu telefonem otwierają ankietę online. Ta ankieta dotyczy już nie wejścia, a wnętrza sklepu oraz asortymentu.
Każdy kod QR do „Dawania znać” jest inny, ponieważ ma zakodowaną lokalizację sklepu oraz jego umiejscowienie. Dlatego warto skanować w każdej Żabce Nano kod od nowa, dzięki czemu wiemy, skąd pochodzi opinia.
3. Trzeci i ostatni moment to wyjście ze sklepu, kiedy zakupy się zakończą. Otrzymujesz wtedy SMS lub powiadomienie z linkiem do ankiety, gdzie możesz odnieść się do rachunku i całej wizyty.
Pamiętaj jednak, że te ankiety nie są oficjalnym kanałem reklamacyjnym. Aby skutecznie złożyć reklamację, zrób to przez aplikację Żappka lub korzystając z linku otrzymanego w SMS, wybierz opcję „zgłoś błąd”.
Jeśli wszystko było w porządku, także daj nam znać! To zaledwie kilka kliknięć, a bardzo nam to pomaga i motywuje do dalszego działania.
Wszystkie te momenty pozwalają nam zobaczyć, gdzie nasi klienci czują się lepiej, a gdzie musimy coś poprawić.
Co mówicie o Nano?
Skupimy się na pozytywach, ponieważ w ponad 75% przypadków oceniacie swoje doświadczenia jako dobre. Cenicie w Nano, między innymi:
- dostępność 24/7,
- szybkość zakupów,
- łatwość wejścia,
- dostępne lokalizacje,
- czystość w środku.
Jednak najbardziej cieszymy się, gdy piszecie coś od siebie. Oto kilka przykładowych opinii o nas:
cytat | data | sklep |
Żabko, super że robicie takie innowacyjne rzeczy! | 25.02.2024 | al. Niepodległości, Warszawa |
To mój pierwszy raz jestem miło zaskoczony | 24.02.2024 | al. Roździeńskiego, Katowice |
Brak stresu przy kupnie rzeczy | 10.02.2024 | ul Bracka, Warszawa |
Coś wspaniałego, Sklep przyszłości :))) | 02.02.2024 | ul.Dworcowa, Poznań |
It was perfect unexpected, unusual and perfect experience. The future has began | 27.02.2024 | ul. Piłsudzkiego, Wrocław |
Jestem miłe zaskoczona tego rodzaju sklepem. Bardzo mi się podobało 🙂 | 21.11.2023 | ul. władysława, Gdynia |
Szukajcie naklejek z kodami QR, dzielcie się uwagami i wypełniajcie ankiety. Liczymy na Wasze zaangażowanie i ciekawe sugestie. Razem możemy sprawić, że zakupy bezobsługowe staną się jeszcze lepsze!
Czekamy na nowe opinie!
Dziękujemy, zespół Żabka Nano