• Technologia

Dziękujemy za opinie o Żabce Nano! Zobacz co o nas mówicie i jak dawać nam znać.

Jesteśmy wdzięczni za liczne komentarze – tak trzymajcie! Klienci Żabki Nano pokochali zakupy bezobsługowe. Dowiedz się, jak pracujemy z waszymi opiniami i co was zachwyciło.
Gracjan Wilbik
15 marca, 2024

Jak wykorzystujemy opinie od klientów?

Tak, czytamy i analizujemy każdą opinię!

Może się wydawać, że przekazywanie nam swoich uwag za pośrednictwem ankiet online to jednostronna komunikacja. Nic bardziej mylnego! Oto jak pracujemy z Waszymi opiniami i dlaczego warto się nimi dzielić: Przed, w środku i po wyjściu z Żabki Nano.

(przykładowa ankieta przed wejściem do Żabki Nano, materiał własny)

Kiedy dajesz ocenę i wybierasz jakiś problem, my dostajemy natychmiastowe powiadomienia, które przekazywane są do wybranych zespołów. Dzięki temu zespół Nano wie:

  • kiedy i który produkt się kończy w danym sklepie,
  • jakich produktów Wam brakuje lub co powinniśmy dodać do oferty,
  • jaki jest stan sklepu i technologii, w końcu nie ma tam kasjera,
  • jak oceniacie swoje wizyty i co miało na to wpływ,
  • najmilej jest jednak czytać, za co nas cenicie i co Wam się podoba.

Jak to działa?

Najpierw informujecie nas, jak czujecie się podczas wizyty w Żabce Nano. To pierwszy sygnał, czy wszystko jest w porządku.

1. Pierwsze miejsce to naklejka z kodem QR przed sklepem. To Wy decydujecie czy chcecie się z nami podzielić swoimi uwagami. Zachęcamy do tego! W tej ankiecie możecie nas informować o wszelkich problemach napotkanych przed wejściem do sklepu. Nasz zespół może wówczas zdalnie zareagować na Wasze zgłoszenia i naprawić usterkę.

(Naklejka z kodem QR przed wejściem do Żabki Nano, materiał własny)

2. Następnie, wewnątrz sklepu, w kilku miejscach znajdują się naklejki z kodami QR, które po zeskanowaniu telefonem otwierają ankietę online. Ta ankieta dotyczy już nie wejścia, a wnętrza sklepu oraz asortymentu.

Każdy kod QR do „Dawania znać” jest inny, ponieważ ma zakodowaną lokalizację sklepu oraz jego umiejscowienie. Dlatego warto skanować w każdej Żabce Nano kod od nowa, dzięki czemu wiemy, skąd pochodzi opinia.

3. Trzeci i ostatni moment to wyjście ze sklepu, kiedy zakupy się zakończą. Otrzymujesz wtedy SMS lub powiadomienie z linkiem do ankiety, gdzie możesz odnieść się do rachunku i całej wizyty.

Pamiętaj jednak, że te ankiety nie są oficjalnym kanałem reklamacyjnym. Aby skutecznie złożyć reklamację, zrób to przez aplikację Żappka lub korzystając z linku otrzymanego w SMS, wybierz opcję „zgłoś błąd”.
Jeśli wszystko było w porządku, także daj nam znać! To zaledwie kilka kliknięć, a bardzo nam to pomaga i motywuje do dalszego działania.
Wszystkie te momenty pozwalają nam zobaczyć, gdzie nasi klienci czują się lepiej, a gdzie musimy coś poprawić.

Co mówicie o Nano?

Skupimy się na pozytywach, ponieważ w ponad 75% przypadków oceniacie swoje doświadczenia jako dobre. Cenicie w Nano, między innymi:

  • dostępność 24/7,
  • szybkość zakupów,
  • łatwość wejścia,
  • dostępne lokalizacje,
  • czystość w środku.

Jednak najbardziej cieszymy się, gdy piszecie coś od siebie. Oto kilka przykładowych opinii o nas:

cytat datasklep
Żabko, super że robicie takie innowacyjne rzeczy!25.02.2024al. Niepodległości, Warszawa
To mój pierwszy raz jestem miło zaskoczony24.02.2024al. Roździeńskiego, Katowice
Brak stresu przy kupnie rzeczy10.02.2024ul Bracka, Warszawa
Coś wspaniałego, Sklep przyszłości :)))02.02.2024ul.Dworcowa, Poznań
It was perfect unexpected, unusual and perfect experience. The future has began27.02.2024ul. Piłsudzkiego, Wrocław
Jestem miłe zaskoczona tego rodzaju sklepem. Bardzo mi się podobało 🙂21.11.2023ul. władysława, Gdynia

Szukajcie naklejek z kodami QR, dzielcie się uwagami i wypełniajcie ankiety. Liczymy na Wasze zaangażowanie i ciekawe sugestie. Razem możemy sprawić, że zakupy bezobsługowe staną się jeszcze lepsze!

Czekamy na nowe opinie!

Dziękujemy, zespół Żabka Nano